Jak skutecznie rozmawiać przez telefon- szkolenie telemarketingowe

Telemarketing jest przez wielu handlowców znienawidzoną formą pozyskiwania klientów. Wielu wolałoby zapaść się pod ziemię niż sprzedawać przez telefon. Mimo to marketing telefoniczny wciąż jest skuteczną metodą sprzedaży. Nasze spotkanie jest przeznaczone dla osób, które na nowo chcą odkryć potencjał, który drzemie w tej metodzie. Oprócz tego nauczą się jak skutecznie prowadzić rozmowę do celu, który chcą osiągnąć. Zdobędą umiejętność pokonywania i radzenia sobie z obiekcjami oraz odkryją sekrety skutecznej sprzedaży przez telefon. Szkolenie przeznaczone dla osób, którzy pozyskują klientów przez telefon, zarówno dla tych co zaczynają swoją przygodę w marketingu telefonicznym, jak i tych którzy chcą oderwać się od codzienność i na nowo odkryć tą metodą sprzedaży. Celem szkolenia jest wzbudzenie postawy sprzyjającej obsłudze klienta przez telefon, przełamanie schematycznego podejścia w rozmowie przez telefon, poznanie etapów skutecznego telemarketingu, poznanie technik skutecznej rozmowy przez telefon, nauka kruszenia obiekcji, nabycie umiejętności wykorzystania technik sprzedażowych w rozmowie telefonicznej.

Uczestnicy po szkoleniu zdobędą nową energię do działania, poznają nowe sposoby pozyskiwania klienta przez telefon, zdobędą nowe inspiracje w pracy sprzedawcy, przełamią wewnętrzny opór, w sytuacjach odmowy, poprzez wymianę doświadczeń między uczestnikami poznają nowe sposoby działania w branżach pokrewnych, nabędą umiejętności radzenie sobie z obiekcją klienta, poznają mechanizmy wzbudzania sympatii, przypomną sobie znaczenie poszczególnych etapów sprzedaży i ważności każdego z nich, będą potrafili wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce.

Program szkolenia

Przebudzenie z letargu, czyli jak pokonać własne ograniczenia?:
• „Ciężki telefon” – jak radzić sobie z lękiem?
• „Tutaj nie ma po co dzwonić” – Mity i legendy rozmów przez telefon;
• Jak skutecznie przygotować się do rozmowy przez telefon – prawo koncentracji i kontroli;
• Jak zwiększyć ilość i skuteczność rozmów – prawo liczb i wyznaczanie sobie celów;

Przełamywanie pierwszych, lodów – wzbudzanie sympatii:
• Magia tonu głosu – symetria i uśmiech, czyli jak skutecznie budować relacje z klientem?
• Punkt dumy, dialog i podobieństwo – budowanie zaufania i sympatii;
• Przełamywanie schematów – techniki wzbudzania ciekawości u klienta

Etapy rozmowy telefonicznej:
• „Dzień dobry…” – czyli jak skutecznie zacząć rozmowę?
• Magia pytań – Jak kontrolować rozmowę za pomocą pytań?
• Finalizacja transakcji – jak doprowadzić do happy endu?

Sekrety skutecznej sprzedaży:
• Skuteczne wywieranie wrażenia – metareguły Cialdiniego;
• Ogień pożądania- czyli jak przekonać do kupna? – język korzyści;
• Techniki radzenia sobie z obiekcjami – czyli jak „nie” zamienić na „tak”
• Ćwiczenia praktyczne – dogrywanie scenek rozmowy telefonicznej wraz z nagraniem rozmowy, po ćwiczeniu uzyskanie informacji zwrotnej od grupy oraz przesłuchiwanie nagrań

Czas trwania:  Cena szkolenia:  Terminy szkoleń:
2 dni 1450 zł netto + VAT 06.02.2017 – 07.02.2017 Warszawa
16.02.2017 – 17.02.2017 Wrocław
02.03.2017 – 03.03.2017 Katowice
13.03.2017 – 14.03.2017 Lublin
30.03.2017 – 31.03.2017 Poznań
06.04.2017 – 07.04.2017 Gdańsk
20.04.2017 – 21.04.2017 Białystok
27.04.2017 – 28.04.2017 Szczyrk
08.05.2017 – 09.05.2017 Opole
22.05.2017 – 23.05.2017 Wrocław
01.06.2017 – 02.06.2017 Katowice
12.06.2017 – 13.06.2017 Lublin
29.06.2017 – 30.06.2017 Kraków

Informacje dodatkowe

Koszt uczestnictwa:
– jednej osoby 1450,00 zł + 23% VAT
– dwóch lub więcej osób z jednej firmy udzielamy dodatkowego rabatu

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, zaświadczenie o udziale w szkoleniu, usługa doradcza przez okres 30 dni.

Wszystkie szczegóły w zakresie organizacji szkolenia, w tym miejsca odbywania zajęć oraz godzin rozpoczęcia i zakończenia, Organizator przekazuje do każdego z uczestników w formie pisemnej informacji .

Miejsce zajęć:
MyWay Training Sp. z o.o. współpracuje z renomowanymi hotelami o standardzie minimum trzygwiazdkowym.

Informacje dodatkowe:
Zespół do spraw obsługi szkoleń:
tel. (077) 482 21 47, fax (077) 482 21 47
mob. 608 679 149
szkolenia@mywaytraining.pl

Szkolenie dedykowane:
Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją powyższego szkolenia w formule zamkniętej, prosimy o kontakt telefoniczny 77 482 21 47 lub mailowy biuro@mywaytraining.pl