E-marketing inaczej ‘Marketing internetowy’ odnosi się przede wszystkim do korzystania z Internetu w celach reklamowych prowadzących do sprzedaży dóbr bądź usług. Działań tworzących E-marketing, które prowadzą do rozwijania się firm w Internecie jest mnóstwo, a co istotne z każdym dniem powstaje ich coraz więcej.
Szkolenie umożliwi poznanie współczesnych trendów w marketingu internetowym, ukaże szerszy kontekst zmian, które dokonują się w Internecie, lecz przede wszystkim pomoże wybrać efektywną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. E – Marketing to aktualnie jedna z najskuteczniejszych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest pomocą dla firm, których nie stać na kosztowne formaty marketingowe, często stosowane w bezmyślny sposób.

Adresaci szkolenia

Szkolenie kierowane jest do właścicieli firm, pracowników i dyrektorów działów marketingu, specjalistów ds. promocji, pracowników organizacji samorządowych i pozarządowych. Zapraszamy również inne osoby zainteresowane przedmiotowym zagadnieniem.

Program szkolenia

1. Marketing, definicja i rodzaje
2. Ewolucja marketingu od 1,0 do 3,0
3. Marketing w świecie wirtualnym
4. E-marketing
5. Istota i stosowanie e-marketingu
6. Zakres e-marketingu
7. E-nabywca – cechy i oczekiwania
8. Budowanie wizerunku
9. Techniki budowania wartości
10. Narzędzia e-marketingu
11. Strona www, cele, stosowane rozwiązania, domena
12. Architektura strony www z punktu widzenia użytkownika
13. Wyszukiwarki jako narzędzia wykorzystywana w e-marketingu
14. Wyniki wyszukiwania, tytuły stron, słowa kluczowe, meta tagi, pozycjonowanie
15. Linki
16. E-marketing w mediach społecznościowych
17. Newslettery
18. E-mail marketing
• Strategia mailingowa
• Bazy adresowa
• Grupy docelowe
• Segmentacja.
• Kluczowe czynniki sukcesu e-maling-u
19. Copywriting
20. Uwarunkowania e-marketingu w przedsiębiorstwie
21. Użyteczność rozwiązań e-marketingu
22. Zasady redagowania treści w e-marketingu
23. Zasady stosowania kolorystyki w e-marketingu
24. Zasady stosowania projektów graficznych i zdjęć
25. Projektowanie kompozycji dobrej prezentacji
26. Wykorzystywanie multimediów w e-marketingu
27. Dostosowanie serwisu do potrzeb osób w różnym wieku oraz osób z niepełnosprawnościami
28. Testowanie i wdrażanie nowych rozwiązań
29. Kampania e-marketingowa, koordynacja działań
30. Kampania e-marketingowa jako projekt i zarzadzanie kampanią
31. Monitoring zachowania kontaktów w e-marketingu
32. Działania przedsiębiorstw w świecie wirtualnym
33. Optymalizacja stron pod kątem wyszukiwarki
34. Marketing mobilny
35. Wyniki badań polskiego e-marketingu
36. Krytyka e-marketingu

Czas trwania: Cena szkolenia: Terminy szkoleń:
2 dni 1450 zł netto + VAT 09.02.2017 – 10.02.2017 Wrocław
27.02.2017 – 28.02.2017 Katowice
13.03.2017 – 14.03.2017 Lublin
30.03.2017 – 31.03.2017 Poznań
06.04.2017 – 07.04.2017 Gdańsk
20.04.2017 – 21.04.2017 Opole
08.05.2017 – 09.05.2017 Szczyrk
25.05.2017 – 26.05.2017 Wrocław
05.06.2017 – 06.06.2017 Warszawa
19.06.2017 – 20.06.2017 Białystok
29.06.2017 – 30.06.2017 Katowice

Informacje dodatkowe

Koszt uczestnictwa:
– jednej osoby 1 450,00 zł + 23% VAT
– dwóch lub więcej osób z jednej firmy udzielamy dodatkowego rabatu

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, zaświadczenie o udziale w szkoleniu, usługa doradcza przez okres 30 dni.

Wszystkie szczegóły w zakresie organizacji szkolenia, w tym miejsca odbywania zajęć oraz godzin rozpoczęcia i zakończenia, Organizator przekazuje do każdego z uczestników w formie pisemnej informacji .

Miejsce zajęć:
MyWay Training Sp. z o.o. współpracuje z renomowanymi hotelami o standardzie minimum trzygwiazdkowym.

Informacje dodatkowe:
Zespół do spraw obsługi szkoleń:
tel. (077) 482 21 47, fax (077) 482 21 47
mob. 608 679 149
e-mail: szkolenia@mywaytraining.pl

Szkolenie dedykowane:

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją powyższego szkolenia w formule zamkniętej, prosimy o kontakt telefoniczny 77 482 21 47 lub mailowy na adres biuro@mywaytraining.pl