Mechanizmy psychologiczne w reklamie

Szkolenie, na którym zaprezentowane zostaną wybrane mechanizmy psychologiczne mające zastosowanie w reklamie. Uczestnicy poznają jak przygotować ofertę reklamową, która zostanie w pamięci potencjalnych klientów. Poznają modele wzbudzania pożądania produktu. Dowiedzą się jak w prosty sposób budować przekaz reklamowy nasycony emocjonalnie.

Celem szkolenia jest:
• Przypomnienie podstawowych zasad marketingu
• Poznanie mechanizmów psychologicznych w reklamie
• Nabycie umiejętności przygotowania oferty reklamowej w oparciu o procesy spostrzegania i uwagi
• Zrozumienie mechanizmów psychologicznych w reklamie telewizyjnej
• Poznanie sposobów wzbudzania pożądania produktu w oparciu o przekaz reklamowy

Program szkolenia

Podstawowe zasady reklamy i marketingu:
• Marketing Mix
• Prawa marketingu
• Segmentacja rynku – odpowiednie targetowanie produktu i usługi
• Pozycjonowanie marki – wzbudzanie osobowości relacyjnej
• AIDA – modele zachowań konsumenckich
• Podstawy merchandisingu
• Buzz marketing- marketing szeptany

Mechanizmy psychologiczne w reklamie:
• Mechanizmy spostrzegania i uwagi w reklamie – reguła równowagi – reguła rzutu okiem – reguła ruchu – zasad niespójności – konflikt informacyjny – reguły domykania – psychologia postaci
• Praktyczne zastosowanie – Projekt reklamowy

Mechanizmy psychologiczne w reklamie telewizyjnej:
• Klasyczne nagradzanie reklamie – czyli zaspokajanie podstawowych potrzeb
• Modelowanie – czyli pij mleko jak Superman
• Powiązanie emocjonalne
• Siła autorytetu
• Zaspokajanie potrzeb klientów
• Na deser – przekaz podprogowy czy skuteczny?
• Praktyczne zastosowanie – Analiza przypadków

Czas trwania:  Cena szkolenia:  Terminy szkoleń:
1 dzień 800 zł netto + VAT 06.02.2017 Opole
24.02.2017 Katowice
13.03.2017 Lublin
31.03.2017 Wrocław
10.04.2017 Kraków
28.04.2017 Gdańsk
08.05.2017 Katowice
19.05.2017 Białystok
29.05.2017 Poznań
12.06.2017 Warszawa
30.06.2017 Opole
13.12.2016 Gliwice

Informacje dodatkowe

Koszt uczestnictwa:
– jednej osoby 800,00 zł + 23% VAT
– dwóch lub więcej osób z jednej firmy udzielamy dodatkowego rabatu

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, zaświadczenie o udziale w szkoleniu, usługa doradcza przez okres 30 dni.

Wszystkie szczegóły w zakresie organizacji szkolenia, w tym miejsca odbywania zajęć oraz godzin rozpoczęcia i zakończenia, Organizator przekazuje do każdego z uczestników w formie pisemnej informacji .

Miejsce zajęć:
MyWay Training Sp. z o.o. współpracuje z renomowanymi hotelami o standardzie minimum trzygwiazdkowym.

Informacje dodatkowe:
Zespół do spraw obsługi szkoleń:
tel. (077) 482 21 47, fax (077) 482 21 47
mob. 608 679 149
szkolenia@mywaytraining.pl

Szkolenie dedykowane:
Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją powyższego szkolenia w formule zamkniętej, prosimy o kontakt telefoniczny 77 482 21 47 lub mailowy biuro@mywaytraining.pl