Trening profesjonalnej sprzedaży

Myślisz o posiadaniu zaawansowanych umiejętności sprzedażowych, które wzmocnią Twoją pozycje na rynku pracy? Czy chciałbyś podnieść swoje kwalifikacje i zagłębić się w tajniki skutecznego podejścia do Klienta?
Dobrze trafiłeś, na naszym szkoleniu nauczysz się jak radzić sobie z różnego typu interesantami, jak dążyć do polepszenia jakości oferowanych usług. Jednym słowem będziesz mógł nazwać się profesjonalnym sprzedawcą.

Uczestnicy po szkoleniu:
• będą prowadzili skuteczne, sprzedażowe rozmowy telefoniczne
• zaczną efektywnie korzystać z technik prowadzących do pozytywnego zamknięcia sprzedaży
• nabędą umiejętność kierowania rozmową z klientem
• zaczną budować trwałe relacje z klientami
• rozwiną umiejętności postrzegania sytuacji z perspektywy klienta i jego potrzeb
• udoskonalą zdolności związane z prowadzeniem i kontrolą rozmowy handlowej
• poznają techniki profesjonalnej prezentacji handlowej
• pogłębią wiedzę w zakresie prawidłowego reagowania na sytuacje trudne w kontakcie z klientem.

Program szkolenia

Psychologia sprzedaży i przygotowanie do sprzedaży:
• Proces sprzedaży
• Psychologia zachowań handlowców
• Psychologia zachowań klientów
• Typologia klientów
• Techniki sprzedaży

Komunikacja z klientem:
• Proces komunikacji
• Bariery i zakłócenia w komunikacji z klientem
• Na co klienci zwracają uwagę w rozmowie z handlowcem?
• Koło i kwadrat komunikacji, komunikacja werbalna i niewerbalna
• Słowa, które blokują sprzedaż i zachęcają klienta do rozmowy z handlowcem
• Trudny klient czy trudne sytuacje? – jak sobie z tym poradzić?

Identyfikacja i analiza potrzeb klientów:
• Jak rozmawiać z klientem o jego potrzebach i problemach?
• Rola pytań w procesie sprzedaży
• Pytania przyspieszające sprzedaż
• Techniki zadawania pytań
• Techniki aktywnego słuchania

Skuteczna prezentacja oferty i firmy:
• Formy prezentacji oferty – rozwiązań dla klienta
• Jak mówić językiem korzyści?
• Właściwa prezentacja firmy
• Matryca korzyści dla klienta
• Jak mówić o cenie
• Jak napisać ofertę dla klienta? – zasady pisania ofert handlowych

Gry handlowe klientów i odpowiadanie na zastrzeżenia klientów:
• Kiedy klienci zgłaszają swoje obawy?
• Dlaczego klienci odmawiają?
• Dlaczego klienci grają z handlowcami?
• Zagrywki stosowane przez klientów
• Metody radzenia sobie z zagrywkami i zastrzeżeniami klientów?
• Jak być asertywnym?

Prospecting – efektywne pozyskiwanie klientów i planowanie sprzedaży:
• Rola prospectingu w procesie sprzedaży
• Ustalenie właściwych celów sprzedażowych
• Zasoby firmy i możliwe systemy sprzedaży
• Budowanie profilu klienta
• Mapa klientów – gdzie znaleźć właściwych klientów?
• Metody dotarcia do osób decyzyjnych
• Jak zostać dobrym networkerem?

Prowadzenie telefonicznych rozmów z klientem:
• Właściwa postawa handlowca w rozmowach przez telefon
• Zasady komunikacji przez telefon oraz budowania wizerunku profesjonalisty
• Rodzaje rozmów telefonicznych z klientem
• Standardy prowadzenia rozmów telefonicznych w firmie
• Scenariusze rozmów telefonicznych
• Umawianie spotkań przez telefon
• Jak poradzić sobie z sekretarką?

Czas trwania:  Cena szkolenia:  Terminy szkoleń:
2 dni 1450 zł netto + VAT 13.02.2017 – 14.02.2017 Szczyrk
23.02.2017 – 24.02.2017 Wrocław
06.03.2017 – 07.03.2017 Lublin
23.03.2017 – 24.03.2017 Poznań
30.03.2017 – 31.03.2017 Gdańsk
10.04.2017 – 11.04.2017 Katowice
20.04.2017 – 21.04.2017 Opole
27.04.2017 – 28.04.2017 Warszawa
08.05.2017 – 09.05.2017 Białystok
18.05.2017 – 19.05.2017 Wrocław
01.06.2017 – 02.06.2017 Katowice
12.06.2017 – 13.06.2017 Kraków
22.06.2017 – 23.06.2017 Poznań

Informacje dodatkowe

Koszt uczestnictwa:
– jednej osoby 1450,00 zł + 23% VAT
– dwóch lub więcej osób z jednej firmy udzielamy dodatkowego rabatu

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, zaświadczenie o udziale w szkoleniu, usługa doradcza przez okres 30 dni.

Wszystkie szczegóły w zakresie organizacji szkolenia, w tym miejsca odbywania zajęć oraz godzin rozpoczęcia i zakończenia, Organizator przekazuje do każdego z uczestników w formie pisemnej informacji .

Miejsce zajęć:
MyWay Training Sp. z o.o. współpracuje z renomowanymi hotelami o standardzie minimum trzygwiazdkowym.

Informacje dodatkowe:
Zespół do spraw obsługi szkoleń:
tel. (077) 482 21 47, fax (077) 482 21 47
mob. 608 679 149
szkolenia@mywaytraining.pl

Szkolenie dedykowane:
Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją powyższego szkolenia w formule zamkniętej, prosimy o kontakt telefoniczny 77 482 21 47 lub mailowy biuro@mywaytraining.pl