Trudne rozmowy – Komunikacja w rozmowie z pracownikiem

Niby rozmawiamy z nimi na co dzień, bez problemu mówimy co nam się nie podoba, a co nie. Wydaje się to proste, ale czy na pewno potrafimy rozmawiać z naszymi podwładnymi? Przypomnijmy sobie ile razy za rozmową z naszym pracownikiem stały emocje? ile razy zamiast odpowiednio zmotywować do pracy pracownika, zniechęcaliśmy go? Szkolenie to pozwoli posiąść umiejętności skutecznej rozmowy z pracownikiem. Krytyka może być motywująca jeśli odpowiednio przeprowadzimy rozmowę. Na zajęciach poznasz sposoby jak to zrobić. Celem szkolenia jest poznanie zasad komunikacji interpersonalnej, rozumienie dlaczego cel rozmowy jest tak ważny, nabycie umiejętności dostosowania stylów rozmowy do osobowości pracownika oraz poznanie sposobów przekazywania informacji zwrotnych i dawania krytyki. Szkolenie prowadzone metodami aktywnymi z wykorzystaniem mini wykładu, dyskusji, wymiany doświadczeń, ćwiczeń praktycznych, analizy przypadków oraz zebraniu informacji zwrotnej od grupy, videotrening.

Program szkolenia

Przygotowanie rozmowy:

  • Ustalenie celów.
  • Z kim mam do czynienie? – czyli jak dostosować styl rozmowy do osobowości pracownika.
  • Przewidywanie przebiegu rozmowy.
  • Strategie wywieranie wpływu na pracownika.

Kontakt jest najważniejszy –trening relacji:

  • Zasady prawidłowej komunikacji.
  • Miejsce, czas – wpływ na atmosferę rozmowy.
  • Symetria postawy, synchronizacja odruchów.
  • Uśmiech, ton głosu – budowanie wizerunku lidera.
  • Obserwacja i potwierdzanie stanów mentalnych.

Trudne rozmowy z pracownikiem:

  • Chwalenie – wpływ na obraz pracownika: – Przypominanie zalet. – Technika UF.
  • Pułapki błędnie używanych komunikatów, czyli czego unikać.
  • Dawanie informacji zwrotnych: – Zasady informacji zwrotnych. – Model przekazywania feedbacku. • Negatywna ocena pracownika- dawanie krytyki: – Cel krytyki. – Nie wyładowuj swoich emocji!!! – Technika FUO. – Błędne koło błędów pracowniczych – kiedy pracownik ciągle się myli. – Trudna rozmowa- zwalnianie pracowników.
  • Delegowanie zadań i obowiązków.

Ćwiczenie praktyczne.

Czas trwania: Cena szkolenia:

Terminy szkoleń:

1 dzień 800,00 zł netto + VAT. 06.02.2017 Opole
24.02.2017 Katowice
13.03.2017 Lublin
31.03.2017 Wrocław
10.04.2017 Kraków
28.04.2017 Gdańsk
08.05.2017 Katowice
19.05.2017 Białystok
29.05.2017 Poznań
12.06.2017 Warszawa
30.06.2017 Opole

Informacje dodatkowe

Koszt uczestnictwa:
– jednej osoby 800,00 zł + 23% VAT
– dwóch lub więcej osób z jednej firmy udzielamy dodatkowego rabatu

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, zaświadczenie o udziale w szkoleniu, usługa doradcza przez okres 30 dni.

Wszystkie szczegóły w zakresie organizacji szkolenia, w tym miejsca odbywania zajęć oraz godzin rozpoczęcia i zakończenia, Organizator przekazuje do każdego z uczestników w formie pisemnej informacji .

Miejsce zajęć:
MyWay Training Sp. z o.o. współpracuje z renomowanymi hotelami o standardzie minimum trzygwiazdkowym.

Informacje dodatkowe:
Zespół do spraw obsługi szkoleń:
tel. (077) 482 21 47, fax (077) 482 21 47
mob. 608 679 149
e-mail: szkolenia@mywaytraining.pl

Szkolenie dedykowane:

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją powyższego szkolenia w formule zamkniętej, prosimy o kontakt telefoniczny 77 482 21 47 lub mailowy na adres biuro@mywaytraining.pl