Nasi trenerzy

Naszym głównym atutem, poza wiedzą i doświadczeniem, są ludzie. To właśnie oni stanowią o sile i obliczu naszej firmy.

 

Firmę tworzy zespół trenerów, coachów, konsultantów, którzy przez lata zdobywali swoją wiedzę i doświadczenie. Dziś podczas realizowanych szkoleń, mogą dzielić się nią z Państwem. Dzięki Ich wiedzy, zaangażowaniu i profesjonalnym podejściu do powierzanych im spraw, liczba naszych zadowolonych Klientów rośnie. Dzięki wspólnemu zaangażowaniu w realizowane szkolenia realizujemy szkolenia na bardzo wysokim poziomie zarówno merytorycznym jak i organizacyjnym.

Nasza kadra wyróżnia się wysokim poziomem komunikatywności, dużą energią do działania i ciągłym rozwojem. Dbanie o o to, procentuje w jakości realizowanych przez nas projektów.

Poniżej przedstawiamy sylwetki osób, dzięki którym możemy realizować powierzane nam projekty, z pełnym spokojem o ich jakość, profesjonalizm czy zakres merytoryczny.

 

Malgorzata_Pokrywka

Małgorzata Pokrywka

prawnik, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie. Właściciel kancelarii doradztwa prawnego od 2008 r. Specjalizuje się w obsłudze klientów indywidualnych oraz przedsiębiorców. Doświadczenie zawodowe zdobywała w licznych organizacjach, gdzie zajmowała się najmem i dzierżawą, administracją lokalami mieszkalnymi, sprzedażą majątków przedsiębiorstw, przetargami, obsługą spółek kapitałowych. Szkolenia prowadzi od 2010 r. na podstawie autorskich programów. Podczas szkoleń zależy jej na nawiązaniu kontaktu z uczestnikami i ich czynnym uczestnictwie, co w dotychczasowej pracy udawało jej się osiągnąć. Twierdzi, że szkolenia z zakresu prawa są szkoleniami trudnymi a to z uwagi na specyfikę tematu. Posiada dużą wiedzę praktyczną i w taki właśnie sposób ją przekazuje. Wychodzi z założenia, że tylko dzięki czynnym uczestnictwie w szkoleniu jej uczestników wyniosą oni niezbędną wiedzę. Szkolenia prowadzi z pasji do nauczania, które przejawiały jej się od najmłodszych lat. Jej pasją są góry.

 jakubpraciak

Jakub Praciak

trener biznesu, Psycholog. Ukończył studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Bankowej w Opolu. Współpracuje z Uniwersytetem Opolskim, gdzie prowadzi zajęcia w Instytucie Psychologii. Wcześniej prowadził zajęcia w Wyższej Szkole im. Bogdana Jańskiego na kierunku studiów podyplomowych Coaching/Trener Biznesu. Na co dzień jako psycholog prowadzi terapię grupową i indywidualną, dzieci i młodzieży oraz szkoli nauczycieli. Prowadzi szkolenia dla osób z branży bankowej, komunikacyjnej, handlowo-usługowej, administracyjnej oraz oświatowej. Wcześniej pracował jako telemarketer i sprzedawca, gdzie nabył umiejętności praktycznych w obsłudze klienta. Interesuje się zagadnieniami związanymi z technikami perswazji, skuteczną komunikacją, kreatywnym rozwiązywaniem problemów oraz technikami sprzedaży. Swoje szkolenia opiera na metodach warsztatowych – bazujących szczególnie na interakcji z uczestnikami oraz na zaawansowanym procesie grupowym prowadzącym do zmiany.

 joannabiskupfoto

Joanna Biskup

z wykształcenia antropolog kulturowy i pedagog. Ukończyła Zaawansowaną Szkołę Trenerów Biznesu Moderator. Absolwentka studiów menadżerskich Akademia Psychologii Przywództwa Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej, według autorskiego programu Jacka Santorskiego. Licencjonowany trener kreatywności wg programu Odyseja Umysłu® oraz metody dydaktycznej Lego-Logos. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji, budowania zespołu oraz szeroko pojętej kreatywności.

DorotaStrzelec

 Dorota Strzelec

psycholog pracy, konsultant ds. zarządzania kadrami, trener biznesu i doświadczony menedżer.  Posiada 20-letnie doświadczenie w branży doradczej w Warszawie – była konsultantem w międzynarodowej kancelarii prawnej, kierowała firmą świadczącą usługi outsourcingu kadr oraz agencją doradztwa personalnego. Jako konsultant prowadziła projekty rekrutacyjne oraz programy outplacement, doradzała międzynarodowym firmom w zakresie doskonalenia procedur zarządzania i dostosowania polityki personalnej do wymogów polskiego prawa, zarządzania zmianą i komunikowania zmian w procesach restrukturyzacji i zwolnień grupowych. W ostatnich latach była głównie zaangażowana w realizację projektów dotyczących kształtowania właściwych relacji pracowniczych, rozwiązywania konfliktów oraz zapobiegania nierównemu traktowaniu i mobbingowi, wielokrotnie była członkiem komisji prowadzącej u pracodawców postępowania wyjaśniające w przypadku złożenia skargi pracownika na dyskryminację lub mobbing. Prowadzi także szkolenia dla kadry kierowniczej z zakresu prawa pracy, zarządzania kadrami, psychologii pracy oraz kompetencji miękkich. Jest prelegentem wielu konferencji oraz autorką publikacji w prasie branżowej i portalach internetowych.  Pracuje w jęz. polskim i angielskim.

 karolinazwikiel

Karolina Ćwikiel

absolwentka psychologii, ze specjalizacją psychologia menadżerska. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu psychologii społecznej oraz rozwijaniu i wykorzystywaniu kompetencji miękkich. Wieloletnie doświadczenie zdobywała kształcąc przeróżne grupy zawodowe – studentów, słuchaczy szkół policealnych, policjantów, beneficjentów programów unijnych. Ukończyła szkolenie doskonalące umiejętności trenerskie oraz kreowania własnego wizerunku. W swojej pracy ceni sobie kontakt indywidualny, jak i grupowy. Lubi burze mózgów, pozwalające na dynamiczne wypracowywanie rozwiązań. Prywatnie wielbicielka starych kryminałów oraz mocnej muzyki.

martadydafoto

Marta Dyda

trener, konsultant, manager projektów, trener szkoleń on-line, instruktor narciarstwa. Pracuje z ludźmi i dla ludzi, trenuje konkretne umiejętności i zachowania. Doświadczenie zawodowe zdobywała w licznych organizacjach, gdzie była osobą odpowiedzialną za działania sprzedażowe, wspierała procesy rozwojowe, planowała i organizowała prace zespołu. Definiowała zakres przedsięwzięcia i obszar do realizacji, wyznaczała zadania prowadzące do osiągnięcia wyznaczonego celu, określała obowiązujące terminy, zarządzała budżetem, tworzyła strukturę i standardy pracy w zespole. Z sukcesem wprowadzała projekty w życie, przygotowywała kompleksowo od strony merytorycznej i marketingowej (pomysł, koncepcja i realizacja) przedsięwzięcia eventowe i biznesowe m.in Kongres Sprzedaż, Kongres Kadry, Forum Managerów HR. Największe konferencje poświęcone branży szkoleniowej, rozwojowej i sprzedażowej w Polsce. Jako absolwentka kierunku reklama i PR (Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu), studiów z obszaru Organizacji i Kierownictwa (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu), Akademii Trenera (Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu) i Szkoły Coachów Biznesu (Akademia SET) potrafi lepiej zrozumieć mechanizmy zachodzące w biznesie i relacjach międzyludzkich skupiając się na rozwoju umiejętności i kształtowaniu ich postaw. Sama o sobie; „Kocham góry, dzięki którym można się porządnie zmęczyć ,przy okazji ćwicząc wewnętrzną motywacje i wytrwałość w dążeniu do celu. Kieruję się zasadą mierz wysoko stamtąd jest najlepszy widok.”

malgorzatakrawiec

 Małgorzata Krawiec

absolwentka pedagogiki Uniwersytetu Łódzkiego oraz prowadzonych przez Uniwersytet Medyczny w Łodzi studiów podyplomowych w zakresie poradnictwa psychospołecznego i rodzinnego. Pracowała m.in., jako doradca indywidualny, mentor, coach kariery, terapeuta. Na stałe współpracuje ze Społeczną Akademią Nauk w Łodzi, jako wykładowca i trener na studiach podyplomowych.  Ponad to prowadzi warsztaty, szkolenia, treningi o charakterze edukacyjnym i psychoedukacyjnym, których celem jest podniesienie kompetencji społecznych, rozwój osobisty i zawodowy uczestników. Pracowała z różnymi grupami klientów: studentami, uczniami, pracownikami podnoszącymi swoje kwalifikacje i kompetencje, podopiecznymi pomocy społecznej, osobami bezrobotnymi, seniorami, osobami niepełnosprawnymi i młodzieżą zagrożoną wykluczeniem społecznym. Zainteresowana jakością kontaktów interpersonalnych, zagadnieniami inteligencji emocjonalnej, ustawieniami systemowymi, a prywatnie- aranżacją powierzchni mieszkalnych. Od dwóch lat odkrywa w sobie dusze podróżnika i fotografa-amatora podczas wypraw do Azji.

 trenerka

Agnieszka Dombecka – Nowak

psycholog, certyfikowany trener. Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego oraz Szkoły Trenerów Metrum w Katowicach, która jako jedna z nielicznych w Polsce spełnia warunki kursu trenerskiego uznawanego przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne oraz absolwentka studiów podyplomowych na Politechnice Śląskiej, kierunku Zarządzanie i bezpieczeństwo w lotnictwie cywilnym. Już ponad 5000 godzin spędziła z uczestnikami szkoleń. Prowadzi treningi z zakresu rozwoju umiejętności osobistych, społecznych i zawodowych, jak również klinicznie pracuje z pacjentami, z zakresu Human Factor ( Czynnika Ludzkiego) szkoli pracowników z branży lotniczej. Jako trener biznesu pracuje z szeroką grupą odbiorców, zarówno z klientami indywidualnymi, pracownikami średniego jak i wyższego szczebla firm o różnorodnym profilu. W swojej pracy szkoleniowej specjalizuje się w obszarach komunikacji interpersonalnej i asertywności, profesjonalnej obsługi klienta, efektywnej sprzedaży, sztuki negocjacji handlowych, zarządzania czasem i stresem. W zakresie rozwoju kompetencji menedżerskich specjalizuje się w obszarze budowania i zarządzania zespołem, motywowaniem pracowników oraz sporządzaniem profili kompetencyjnych pracowników. W swojej pracy ceni rzetelność i oryginalność, wykorzystuje autorskie metody pracy pozwalające na efektywne przyswajanie wiedzy w praktyczny sposób. Jej pasją są narty, podróże, lotnictwo i motoryzacja, gdyż nawet podczas rajdów WRC jako pilot wskazuje drogę.

trenerka

Barbara Talowska-Ciołczyk

posiada certyfikat księgowy Ministra Finansów uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. 20-letnie doświadczenie praktyczne zdobyte w giełdowych firmach z różnych branż. Znajomość funkcjonowania rachunkowości w firmach produkcyjnych, usługowych, handlowych, a także prowadzących działalność w Specjalnych Strefach Ekonomicznych. Specjalizuje się w szczególności w następujących tematach: sprawozdawczość finansowa, podatek odroczony, rachunek kosztów, środki trwałe, inwentaryzacja, zagadnienia związane z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych, rachunek przepływów pieniężnych, raportowanie spółek giełdowych.

trenerka

 Beata Lutomska

magister pedagogiki o specjalności pedagogika resocjalizacyjna. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu mediacji i negocjacji. Uczestnik Szkoły Trenerów MERITUM. Pełnomocnik Prezydenta Miasta ds. profilaktyki i leczenia uzależnień od alkoholu i narkomanii. Posiada doświadczenie w pracy z odbiorcą biznesowym, mediatorami, negocjatorami, osobami doznającymi przemocy, uzależnionymi, osadzonymi odbywającymi karę pozbawienia wolności oraz z ich rodzinami. Od kilku lat przygotowuje programy szkoleniowe, profilaktyczne oraz edukacyjne. Prowadzi szkolenia adresowane do odbiorcy biznesowego, mediatorów, Policji, kadry integracji i pomocy społecznej, kadry systemu edukacji, Gminnych Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Zespołów Interdyscyplinarnych, pracowników, wolontariuszy, członków organizacji pozarządowych itp. Ukończyła wiele szkoleń z zakresu mediacji i negocjacji, szeroko rozumianych kompetencji miękkich, pracy z rodziną wieloproblemową, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, profilaktyki uzależnień oraz wiele innych. Trener Instytutu Szkoleń i Analiz Gospodarczych. Nadal podwyższa swoje kwalifikacje na kursach, szkoleniach oraz warsztatach.

 trenerka

  Aneta Palusińska

trener z długoletnim doświadczeniem, zawodowym w branży kadrowo płacowej i finansowo księgowej, uznany i wysoko ceniony wykładowca rachunkowości, prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, w Wyższej Szkole Handlowej i trener szkoleń Projektów Unijnych POKL (pełna księgowość, specjalista ds. kadr i płac).